søndag 11. februar 2007

Stoel helsing

Denne helga har vore uvanleg aktiv. I gaar gjekk me opp paa ein fjelltopp i naerleiken, El nariz del indio, var bratt og langt, men flott. For min del vart turen tillagt eit spenningsmoment daa guiden halvvegs paa veg opp byrja aa leggje ut om alle slangane han hadde sett paa dette fjellet, daa vart eg ganske bleik, men takk og lov saag me ikkje nokon sjoelv. Foroevrig synst ungane i familien, saerleg Fransisco paa 6, at det er doedsartig at eg er redd for slangar, og dei lo hoegt daa eg maatte gaa ut av rommet daa dei saag paa eit slangeprogram paa tv. No byrjar dei snakke om slangar saa ofte dei kan... Heldigvis er det ikkje slangar i byen der me bur, i alle fall seier folk det, eg foeler meg ikkje heilt trygg.
I dag har me padla i kajakk paa innsjoen til me fann ei fin strand. Det var digg og fint, men veldig slitsamt. Merka at det var nye musklar i bruk. No er me stoele og veldig solbrente, ser fram til passiv studering i skyggen i veka som kjem.
Bestehels, Trine

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Det hørtes ut som dere har hatt fine turer i helga! Jeg tror jeg også hadde blitt skeptisk visst det hadde vært mange slanger i fjellet, men dere må vel kanskje regne med å møte på noen undeveis på turen deres.

Vi har vært på skirenn med Håvard, Geir og Ragnhild på lørdag, var karusell-renn for Håvard v. Ås landbrukshøgskole.Det har snødd en del mere her nå og det er kaldt, så nå er det full vinter!I dag har jeg begynt som student på BI, og har vært i Nydalen på forelesning i Prosjektledelse.Det var interessant, men jeg ble litt stressa da vi måtte bestemme oss allerede i dag om prosjektoppgave. Bjarne skal hjelpe meg å finne et prosjekt som jeg kan skrive om, jeg skal også undersøke med andre! Vi har nå kun 1 pc i huset,så jeg må vel få kjøpt meg egen pc snart! Da får dere ha det bra, og husk solkrem! klem fra mamma Grete!