onsdag 28. februar 2007

Livingston

No er me i Livingston, ein smaaby ved den karibiske kysten til Guatemala. Byen er kjent for at han er bebudd av Garifuna-folket, etterkommarane etter to slaveskip som stranda paa veg fraa Nigeria til USA ein gong for lenge sidan. Livingston er altsaa ei blanding av mayakultur, afrikansk kultur og mykje paaverknad fraa amerikansk afro-kultur. Dei speler Bob Marley paa nestan kvar einaste kafe og gatene er fylte av toeffe menn med lange rastafletter. Stilig! 

Maten er og ganske annleis her, mykje kokos. Me har drukke kald kokos (fraa noetta, ikkje saa veldig godt), spist kokosburger (med kokosbroed, godt) og i kveld har eg store planar om aa proeve groennsaker i kokoskarri til middag.

Det er lite strandliv her, men knallvarmt i sjoen, saa i morgon skal me paa sykkeltur til "Siete altares" som er sju vatnfall like utanfor byen som det visstnok skal vere veldig fint aa bade i.

Me proever og aa foelge med paa Astrid, som gaar sisteetappe i VM-stafetten i morgon. Daa er klokka 12 om kvelden her, saa eg har veldig lyst til aa proeve aa finne ein sportsbar. Men byen her er veldig liten og har ikkje synt mykje uteliv enno, saa me faar sjaa om det gaar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, dere! Morsomt i rastabyen? Høres artig ut! Astrid klarte å sikre Norge bronseplass da i all fall. Hun så sliten ut etter siste etappe på stafetten. Godt kjempet var det uansett. Du må forresten passe på at det er noe igjen av deg når du kommer tilbake til gamlelandet, Sig! Vil ikke ha beinrangel hjem igjen. Få i deg nok mat og drikke.

Vi har det ellers bra. Ryggen blir stadig bedre og jeg er optimist på dens vegne. Er sykmeldt t.o.m mandag, så håper å være i full jobb igjen tirsdag etter et nytt besøk hos fysioterapeuten. I dag har pappa og jeg spist lunch på Bibliotekbaren på Bristol. Fint skal det være! Pappa betalte maten og jeg tok meg av den ikke fullt så dyre garderoberegningen...

Ellers bra i Drammen. Tre litauere er nå siktet for drapet i blokka vår, så det er bra at noen er tatt. Hvis det nå er de riktige som er tatt da.

Nå skal vi ut og spise middag med Erik og Camilla (kamerat av Stian og kona). Det blir koselig. Det var vel det viktigste herfra. Ta vare på dere og kos dere masse!!

Stor klem og bump Fra søs og Stian

Geir sa...

Hilsen Fra Storebror m / fam

Hei Lillesøster og verdensfarar!
Artig å sjå at dykk traverserar by etter by, slette etter slette og ukjente annarleis plassar på dykkar ferd stadig vidare på jakt etter nye opplevingar, bilete og erfaringar. Ser artig ut å reise slik i så spanande land. Me sitrar i spenning etter neste oppdatering! Mvh Storebror, Tiia, Ragnhild og Håvard.
Ps! Trine, eg trøng eit nynorskkurs.

Anonym sa...

Da har også jeg debutert alene med å legge ut blogg. Ryggen er bedre. Hurra! Se min god helg-hilsen på www.sunnivaogstian.blogspot.com. Tenker på dere begge. Er matlysten tilbake, Sig? Håper dere har det bra!