måndag 12. februar 2007

Brent gutt skyr sola

Naa er jeg skikkelig solbrent. Trokke det har vaert saa ille noen gang. Fikk bra med rode legger etter padleturen i gaar morges paa sjoen her. smorte meg godt, men glemte beina, og da var det gjort. 4 timer i sola og paa sjoen gjorde sitt for daarlig sovn i natt. Forovrig en bra padletur. Fint vaer og sot kjaereste som var flink til aa padle.

Spansken gaar framover. I dag fikk jeg ny laerer. Den forrige var hos legen. Like greit. Han nye er mye bedre... Var slitsomt i dag med innmari mye info og nye verb og ord, men det maa til for aa laere noe paa tre uker. Jeg ser den.
I spansktimen i dag var det bra med action, da laereren min og jeg horte en flakselyd og skimta noe som landa i haaret hans. Han slo det bort og udyret flytta seg ned paa ryggen. Jeg kikka over skuldern hans og oppdaga den storste gresshoppa jeg har sett noen gang. OK, mulig det finnes storre i afrika eller no, men denna var som en liten fugl. Vi snakker vel kanskje en 8-10-12-14 cm her. Han skvatt litt han og...... laeren min altsaa.

Det er en kul restaurant her som har bibliotek og en egen PC for musikk (her skuru vaert baardis...). Denne inneholder..tja..la oss si "ca 1000" album og man kan brenne en CD for 13 nok. Kjekt for backpackere som bruker den gode gamle kompakte disken.

Sigg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har kjøpt meg ein bil!

ein Kraisler Strratus 2.0 2000mod, 133 hk og superkul!!

Tjoho!!!

Vonar de har de bra, og at alt går bra med dykk og reisa dykkar. Jau jau.

God tur!

gisle

Sigurd sa...

gratulerer emd ny bil

Anonym sa...

Grattis!!! :D toeft. Gler meg til aa sitje paa naar me kjem attende. Vert det biltur til Namsos og konfirmasjon i mai, kanskje? Trine