måndag 5. februar 2007

Fyrste skuledag - Trine

Takk for alle kommentarar, hoeyrtes skummelt ut med mord i blokka. Her har me akkurat hatt fyrste skuledag, noko som gjekk veldig bra, tida gjekk veldig fort. Litt rart aa ha lekser og saann igjen, men artig naar ein foeler at ein laerer noko. Elles har me flytta inn hjaa ein familie med tre ungar som bur i same hus som spraakskulen. Der faar me tre maaltid om dagen og eit stort rom med dobbeltseng, luksus! Opplevinga av aa vere her er nok ganske forskjellig for Sigurd og meg, av di det er mykje meir slitsamt aa ikkje forstaa kva folk seier om kring seg heile dagen. Eg foeler nesten eg faar meir overskot av aa vere her, av di eg foeler eg faar brukt det eg har laert paa skulen og at det gaar ganske bra aa kommunisere. Men Sigurd er flittig og larevillig, saa det gaar nok betre etter kvart for han og. Vonar alle har det bra heime, eg har det i alle fall som plomma i egget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Artig å lese hva dere opplever. Og interessant! Prøver å finne nøyaktig hvor dere er på kartet, men i det skoleatlaset vi har, er Guatemala havnet i skjøten mellom to sider og landet er jo ikke så stort heller.
Her er det 20 kuldegrader, sol og snø nå. Fint vintervær.
Hilsen Rolf