fredag 2. februar 2007

Gatelangs i Antigua -(Sigurd)

Etter mye flying og fartig er vi naa i Antigua, Guatemala.
I Dag kjopte jeg Haarek paa spansk i en liten butikk her. Mannen bak disken sa: Oh, eres vikingo? (jassaa, du er ekte norsk viking?)
Forovrig mange sote mayaer her. Mye bra klear. Skal kjope meg en saann veske for menn med lamamonster i baige tenker jeg. Da glir jeg nok bedre inn.
I morra skal vi videre til en liten by ved en innsjo. Lago Atitlan heter sjoen. Derfra til San Pedro la Laguna paa sondag. Horer nok mer derfra. Skal vaere der en mnd paa skole. Blir nok bra. Fint aa kunne snakke med folk her. Kommer mye mye lenger. Fint aa ha Trine som kan spansk.
Jeg (Sigurd) har forovrig klart aa glemme kabelen til kameraet hjemme, saa vanskelig aa faa langt ut bilder, men jeg skal prove aa vaere losningsorientert.
Forovrig er alt bra. Svettetokter om natta, maur i dusjen og skumle menn bak sekken til tross.... Viva la Guatemala!

Ingen kommentarer: