onsdag 21. februar 2007

Malariapille og hurramegrundt

I gaar var vi ute med to hyggelige mennesker, en fra Canada og en Fra osterrike. begge bor i London, og er gift. fine folk.

I gaar morges tok Trine og jeg turens forste malariapiller. Pakningsvedlegget er en historie i seg sjol, og det kommer et utdrag i neste blogg.
En av bieffektene er daarlige drommer, noe jeg erfarte da jeg var voldelig og slo ned en god kamerat fra videregaaende, fordi han aapenlyst stjal det som var mitt. Med hensyn til min kamerat nevnes han her ved bokstaven "Ñ", mens han egentlig bor paa Kolbotn, jobber mye, er litt med venner, kort paa haaret, har dobbeltnavn som begynner med Jan, har jobba mye med frukt, og var god paa "practical jokes" paa videregaaende (Sorry "Ñ", Det var Cuba libre`n og malariapilla som snakka i natt).

Sigg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Godt å høre at det er liv i dere! Vi blir litt bekymret når det er noen dager imellom at vi hører noe fra dere. Sånn er det med bekymrede foreldre! Vi driver nå og pakker(kl 21.10 onsdag 21.02.) og reiser i morgen tidlig til Hurghada i Egypt! Vi håper det er noe internett-tilgang der, slik at vi kan holde kontakten! (Trine- vi har sendt mailer til deg, fint om du kan se på disse!) Har dere bestemt noe mere om hva dere vil gjøre siste uken der nede? Vi håper det går bedre med Trines maveproblemer? Her snør det, og er glatt på veiene. Ha det bra , og kos dere i varmen!
Hilsen Grete (mamma)

Anonym sa...

Hei
Mor dere med malariatabletter og lokal rom. Kontakt med det underbevisste kan gi de meste bisarre inntrykk, gjennom droemmer eller gjennom dyp meditasjon, andre stimuli anbefales ikke.

Trine, du skuffar maalroersla, du veit at bladfykar hev daglege fristar for kva som skal trykkast, utan dette vert det ikkje noko avis. Me abbonentar forventar ein stubb skreven i det minste kvar annan dag. Me protesterar dersom du reduserar bloggen frå 4 utgivelsar i veka til berre ein. Skal du halde på lesarane maa du publisera minst kvar annan dag.
Eg set meg i spiss for ei underskriftskampanje mot reduksjon av bloggutgivelsane, og skal i det minste samle 100 namn på lista, så berre pass deg.
Lolale skildringar frå dagleglivet er bra, me les med glede ukritiske skildringar av kva du ser og opplever.
Me lesast.
Pappa