søndag 25. februar 2007

"eg liker tidlige morgonar"

Satt paa bussen natt til i gaar og horte paa vamp. Orka ikke bytte CD, saa tror jeg horte paa siste stikk 4-5 ganger. Vi reiste totalt 16 timer, fra San Pedro til Guatemala City, og derfra til Flores. kom fram trott, forvirra og daarlig i magan kl. 0600. I alle fall en lang dag i gaar.

I dag har vi vaert i Tikal. Nydelig. Maa faa lagt ut bilder derfra etter hvert. Trine har sikekrt6 skrevet en del om det, men stikkord er: Midt i jungelen, ruinby fra en storhetstid, hoye pyramider, fuktig jungel, pungrotte, apekatter og papegoyer.
Stod opp ti paa fem for aa ta buss (se der du pappa!) og var nesten aleine i parken da vi kom dit i halv sju-tia. Veldig fint.

naa skal vi spise. jeg mangler matlyst og har spist altfor lite de siste par dagene. Trine sier jeg har gaatt ned en del i vekt og sier at spesielt sideflesket eller "hanjtakanj" (trondersk for haadtak) har blitt mindre. Faar prove aa faa i meg litt mat...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg vakna ein morgon, doegervill i otta, tika pulla, tikka pulla.
Stappa kaldgraut i strikkavotta, TP,TP. AA TP i fjog og vindsus, for eg miss i Folgefonni.
(Kjell Aukrust) visstnok ironisk over den Nye Norsken.
Handtak er bra, men tak paa opplevingar er og viktig. Vonar at Trine finn litt meire handtak naar de kjem dykkar ned til rolegare strok. Haandtaka ordnar seg da sjoelv. Berre ingen vert tafatte.

Her er det vinter (Egypt pluss 25 i skuggen), vent. Eg gler meg til aa dra heim og tenna opp i peisen.
Kos dykkar begge.
Bjarne

Anonym sa...

Apropos Vamp, vokalisten deira har fått sparken.

http://www.dagsavisen.no/kultur/article2615339.ece