onsdag 7. mars 2007

Paa gjennomreise

Er paa et lite fint hostell i San Josè, for aa rekke det tidlige flyet i morra. Jeg har klipt haaret og ser ut som en litt teit actionhelt fra 80-tallet...
I gaar provde vi noe som kalles "boogie-boards", hvilket kan sammenlignes med smaa surfebrett, bortsett fra at man ligger paa dem. Man rir fortsatt paa bolgene og faar hoy fart. Innmari goy for oss aa leke oss i fjaera. Kjopte et undervannskamera paa super'n, og haaper bildene av boardbabe-Trine i solnedgang blei bra
Snart skal vi mote Carlos i Ecuador. Vi gleder oss.

Sigg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så det er ekte surfere vi får hjem igjen til våren, skjønner jeg. Høres deilig ut. Håper dere nyter dagene, for her hjemme går livet sin gang som vanlig. Æsj, den evinnelige jobben... I dag har jeg møtt Solveig Engevik som er i Frankrike dette halvåret. Hun er hjemme på vinterferie og lurte på om jeg ville være med på omvisning/prøvesmaking på Freia. Det finnes vel verre ting å gjøre en torsdags formiddag, så jeg ble med Solveig og hennes ernæringsmedstudenter på sjokoladejakt. Det var moro. Fikk smake mye sjokolade og smake på kakaobønner. Beskere enn jeg hadde trodd.

Har di klippet håret, Sig? Kan ikke vente med å se bilder av den nye klippen... Også trine i bølgene da. Hehe. Spent på å høre mer fra dere. Klem Sunniva på kveldsvakt.

(PS! Har brukt kveldsvakten på å legge ut ny blogg. Les les!)

Anonym sa...

veldig interessant, takk