måndag 12. mars 2007


Har vaert et par slitsomme dager her i Quito naa.
Etter at vi mista kameraet vaart og den gode footprint reiseguiden, har det gaatt med mye tid paa leting og tok i dag til takke med et billigere kamera og en daarligere reiseguide. Haaper allikevel det ordner seg og at vi kommer oss fram.

Dette bildet som ikke har noe med Quito aa gjore, er fra den flotte Inka-byen, Tikal. Vi var der for en 14 dager sia. Tikal ligger helt nord i Guatemala, midt i, kanskje 5 mil fra sivilisasjon. Stilig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kult med bilder!! Men æsj, så kjedelig at dere har mista saker. Tror Sør-Amerika er det verste stedet for tyveri egentlig, vi ble aldri frastjålet noe. Bortsett fra pengene mine da jeg la dem på hodeputa på dormen en gang jeg var full, og klærne mine på toget i India. Ellers har jeg fått hjem igjen Ebba og nå sitter hun i den andre sofan og klukk-ler av bloggene deres :)

Anonym sa...

hei

kom over bloggen deres helt tilfeldig. har selv reist i mellom-amerika.

jeg tror kanskje ikke tikal er en inkalandsby, men en mayalandsby..?